Recenzujemy staniki, bo wiemy, że dobrze dobrane czynią cuda!

Dwa oblicza Dody

Doda w starym styluNie tak dawno szokiem dla wszystkich kinomanów było zaangażowanie piosenkarki Dody do roli w filmie „Serce na dłoni”, którego reżyserem jest Krzysztof Zanussi. Co tu dużo nie mówić — Dorota Rabczewska od kilku dobrych lat jest obecna na najbardziej tandetnych serwisach plotkarskich. Aż do znudzenia rozpisują się redaktorzy o tym czy Doda kocha Majdana, czy nie; czy śpiewa z playbacku na koncertach, czy nie; i wreszcie czy ma sztuczny biust...

W swoich scenicznych stylizacjach piosenkarka zawsze stara się podkreślić swój sex-appeal, ubierając się na granicy wulgarności: kuse spódniczki, malusie staniczki i przyciasne lateksowe gorsety sprawiają, że Doda wygląda jak gwiazda podrzędnego enerdowskiego peep-show. Jak się okazuje, Doda może wyglądać kobieco i seksownie, nie odkrywając wszystkich części swego ciała.

Doda - kadr z filmu Serce na dłoniNa planie filmowym Dodą zajęła się profesjonalna stylistka, która ubrała ją w szafirową sukienkę z dekoltem w kształcie litery V, świetnie eksponującą ładny i wypielęgnowany biust. Z kolei makijaż i fryzura a la Brigitte Bardot sprawia, że piosenkarka wygląda ponętnie, ale nie wulgarnie.

Zdjęcia pochodzą z www.dziennik.pl i www.doda.net.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komentarze: 75 / Dodaj komentarz »

  • malagracja
    malagracja · 28-01-09 19:56 · do góry^

    Tylko, ze spod takiej bluzki by wyglądał nawet Effuniak - plunge :-)

    Ale chyba jak mam juz wybierac czy zdjecie na gorze czy na dole - wybieram te na gorze :P

    Dodaj komentarz»
  • Magdalaena
    Magdalaena · 28-01-09 20:24 · do góry^

    Owszem makijaż i styl na drugim zdjęciu cą bardziej eleganckie, ale IMHO biust wygląda koszmarnie - takie dwie sztywne plastikowe półkule - żadnej miękkości i elastyczności. Czy ona w ogóle ma sutki ? i jeśli tak, to dlaczego się nie odznaczają ?

    Dodaj komentarz»
  • malagracja
    malagracja · 28-01-09 20:40 · do góry^

    Bo pewnie ma takie specjalne naklejki na sutki, no wiesz, są takie w kształcie kólek, kwiatkow, serduszek, samochodow..

    Dodaj komentarz»
  • pierwszalitera
    pierwszalitera · 28-01-09 21:07 · do góry^

    Fantastyczna ta szafirowa sukienka. Do takiego dekoltu nie zakłada się stanika i niestety dlatego efekt jak na zdjęciu uzyskuje się tylko przy silikonach. Właśnie po to kobiety kładą się pod nóż. ;-)

    Dodaj komentarz»
  • malagracja
    malagracja · 28-01-09 21:11 · do góry^

    Nie zgadam sie, ze nie mozna miec takiego efektu bez silikonow. Mozna!

    Dodaj komentarz»
  • mefistofelia
    mefistofelia · 28-01-09 22:43 · do góry^

    wg mnie też lepiej wygląda na pierwszym zdjęciu. świetna ilustracja do tego, że biust czasem efektowniej wygląda gdy jest zasłonięty niż w mega wyciętym dekolcie. jakoś to wycięcie psuje mi tę sukienkę. szkoda, bo kolor ma świetny.

    http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/10239/doda,_... - tu jej biust za to wygląda koszmarnie

    Dodaj komentarz»
  • olgivanna
    olgivanna · 28-01-09 22:56 · do góry^

    Na drugim zdjęciu piersi wyglądają jak plastikowe. Jestem absolutnie przeciw, czy w miejscu szczęśliwych biustów musi być sztuczny biust uwolniony szczęśliwie od stanika?

    Dodaj komentarz»
  • nanah
    nanah · 28-01-09 23:29 · do góry^

    Pamiętam świetną stylizację w "Pani" pt. To też Doda! Chyba z września czy października 2004 lub 2005. Wtedy ubrano Dodę w klasyczne pantofle, dzianiny, perły, ołówkowe spódnice. Do tego subtelny makijaż i wyglądała pięknie:)
    Jeśli chodzi o jej imidż - jak dla mnie to chwyt marketingowy, finansowo wymierny:) Kto by się taką Dodą interesował, jeśli by nie skandalizowała?

    Dodaj komentarz»
  • nataliaolga
    nataliaolga · 29-01-09 00:02 · do góry^

    W ogóle uważam, ze nie ma dla Dody miejsca na Balkonetce. Panienka która z małobiuściastej wcisnietej w push-upy (pewnie nieśmiertelne 75B) zmieniła się wielkobiuściastą z protezami, phi. Nie powinnyśmy tu dyskutować o sztucznych biustach, bo one nie potrzebują stanika, podtrzymania, jabłkujących krojów, w ogóle nic nie potrzebują. Plastikowe panie nie mają żadnych problemów typu jak zadbać, jak wyeksponować, jak zaokrąglić, jak walczyć z grawitacją, jak optycznie powiększyć/pomniejszyć. Dlatego won im z biuściastych blogów, które mają uczyć akceptacji i dbałości o biust każdej czytelniczki.

    Dodaj komentarz»
  • Geisha
    Geisha · 29-01-09 04:15 · do góry^

    Właśnie... blogi "(...)mają uczyć akceptacji i dbałości o biust każdej czytelniczki."

    wiec, KAŻDEJ (z naturalnym i z mniej naturalnym biustem) :)

    Dodaj komentarz»
  • kucibaba
    kucibaba · 29-01-09 04:23 · do góry^

    Na drugim zdjęciu wygląda jak swoja własna ciotka. Pierwsze lepsze, bo na drugimi sukienka ciotkowata, i cała stylizacja nudna, na obiadek do cioci Helenki.

    Dodaj komentarz»
  • Magdalaena
    Magdalaena · 29-01-09 07:25 · do góry^

    Ja widać mam odwrotny efekt niż część populacji (zwłaszcza męskiej) - moją wiedza o wyglądzie biustu płynie z galerii, gdzie są piersi mniejsze, większe , bardziej jędrne i budyniowate. I na tym tle ten sztuczny biust Dody wygląda koszmarnie , właśnie przez to, że nie jest "jak duży biust" tylko "jak sztuczny".

    Dodaj komentarz»
  • fanka
    fanka · 29-01-09 07:59 · do góry^

    Ale ona ma stanik w szafirowej kiecce - no chyba że to szwy po operacji :))) - tylko miejsce jakby nie to

    Dodaj komentarz»
  • brykanty
    brykanty · 29-01-09 09:26 · do góry^

    Ale jakby ona poszła w takiej kiecce na obiad do cioci Helenki, to wujek Józek by z wrażenia wypluł własną sztuczną szczękę do zupy!

    Dodaj komentarz»
  • Lu
    Lu · 29-01-09 10:46 · do góry^

    Ja też w tej szafirowej widzę pionowy szew, na prawej (jej lewej) piersi. No i w przeciwieństwie do większości zdecydowanie wolę drugą stylizację, niż skórzane pasy, puszek na butach i czarny biustonosz pod biały top z pierwszego zdjęcia.

    Dodaj komentarz»
  • pierwszalitera
    pierwszalitera · 29-01-09 12:18 · do góry^

    @malagracja: Jeżeli uzyskujesz podobny efekt przy podobnie dużym biuście, bez silikonu i BEZ STANIKA, to autentycznie gratuluję genetycznego wyposażenia. Ale jesteś wtedy zdecydowanym wyjątkiem od reguły. ;-)
    A do innych dziewcząt doszukujących się pod szafirową sukienką szwów biustonosza - silikony nie potrzebują żadnego podtrzymania, jeżeli Doda nosi kiedykolwiek staniki, to tylko jako stylowy kaprys.

    Dodaj komentarz»
  • nathd
    nathd · 29-01-09 12:37 · do góry^

    Nie rozumiem czemu jest tak dużo komentarzy negatywnych dla drugiego zdjęcia. Wg mnie Doda wygląda tam bardzo ładnie i elegancko, dużo lepiej niż na pierwszym zdjęciu. I nie zgadzam się z opinią, że sztuczne piersi nie potrzebują stanika.

    Dodaj komentarz»
  • pierwszalitera
    pierwszalitera · 29-01-09 12:39 · do góry^

    @nathd: A do czego silikonom stanik? Bardzo by mnie to interesowało.

    Dodaj komentarz»
  • 3mkm3
    3mkm3 · 29-01-09 12:53 · do góry^

    @pierwszalitera silikonom stanik chociażby po to, żeby się skóra za bardzo nie rozciągała (jak przy naturalnym biuście). Wydaje mi się, że po prostu przy naturalnym biuście rozciąga się skóra i tkanka, natomiast przy sztucznym - sama skóra, co gwarantuje efekt piłeczek w skarpecie. Pamiętam, że na LB ten temat był poruszany.

    Co do fioletowej sukienki - uważam, że z 2 razy mniejszym dekoltem byłoby dużo lepiej.

    Dodaj komentarz»
  • evva
    evva · 29-01-09 13:34 · do góry^

    Wydaje mi się, że powiększany biust potrzebuje stanika tak jak każdy, przecież grawitacja na silikon też działa. Tyle że tu nie tyle chodzi o podtrzymanie _teraz_, ale o to, jak ten biust będzie wyglądał za parę/paręnaście lat, jeśli właścicielka nie będzie o niego dbać.

    Oraz uważam, że:
    a) drugie zdjęcie jest lepsze, i to bez porównania,
    b) Doda ma na nim stanik,
    c) plastikowości biustu i rozmiarowi dekoltu pomógł Photoshop, więc porównania do realnych, nieoperowanych biustów nie mają wielkiego sensu.

    I disclaimer: nie jestem fanką Dody ;)

    Dodaj komentarz»
  • Elrosa
    Elrosa · 29-01-09 14:57 · do góry^

    Hm, też wydaje mi się, że pod tą granatową sukienką widać ukośny szew miękkiego stanika, aczkolwiek nie umiem sobie wyobrazić, gdzie wypada jego mostek.
    Sama sukienka, choć nie widzę dołu, wydaje się ładna, ale dla siebie wolałabym jednak mniejszy dekolt - bez stanika mój biust stanowczo nie wygląda jak u Dody ;)

    Dodaj komentarz»
  • Martva
    Martva · 29-01-09 15:35 · do góry^

    Mógłby to być osławiony biustonosz koktajlowy, czy nie bardzo?

    Dodaj komentarz»
  • Elrosa
    Elrosa · 29-01-09 16:08 · do góry^

    Hm, on by nie wystawał, ale czy nie jest bezszwowy?

    Dodaj komentarz»
  • malagracja
    malagracja · 29-01-09 17:36 · do góry^

    @pierwszalitero: i tu trafilaś w setno, bo ja wygladam (wg mnie) lepiej bez stanika. Ale z drugiej strony czuje się mniej pewnie (nigdy tak nie wyjde na ulice). Moze to i genetyczne wyposazenie, ja sie nie znam :) Ale wiem, ze tak mozna. Z tymże u mnie piersi sa blizej osadzone wzgledem siebie niz u Dody. A moze to jest zaluga bardzo glebokiego dolka? Nie wiem, nie znam sie :)

    A moze to nie szwy, moze to nie stanik a tasma klejąca trzymająca bluzke ? :D :D :D

    Dodaj komentarz»
  • Masza.s
    Masza.s · 29-01-09 18:22 · do góry^

    O, ja też uzyskiwałam taki efekt. W staniku rozmiaru 70D po upchnięciu. Moim zdaniem Doda też ma za mały stanik ( bo podejrzewam, że ma go na zdjęciu), a że na zdjęciu stoi się nieruchomo... To inna rzecz.

    Dodam, że w 70D mogłam upychać biust nawet na rozmiar 65H z tamtych czasów...

    Dodaj komentarz»
  • Masza.s
    Masza.s · 29-01-09 18:22 · do góry^

    A sukienka sama w sobie bardzo mi się podoba.

    Dodaj komentarz»
  • pierwszalitera
    pierwszalitera · 29-01-09 18:25 · do góry^

    Droga malagracjo, jeszcze raz gratuluję pięknego biustu. Musi być po prostu wyjątkowy. Normalne kobiety po 20-tym roku życia, z biustem w rozmiarze Dody tak bez stanika nie wyglądają. Never. ;-)

    Dodaj komentarz»
  • malagracja
    malagracja · 29-01-09 18:32 · do góry^

    Nie wiem :) Mam 19 :) Odpowiem Ci za rok ;) No za półtora :) Dlaczego wyjątkowy? Napewno nie jestem jedyna.

    Dodaj komentarz»
  • wera9954
    wera9954 · 29-01-09 18:49 · do góry^

    Moim zdaniem za duży trochę ten dekolt, ale w granicach dobrego gustu. Sądzę, że Doda właściwie nosi biustonosz tylko dla ozdoby. Podobno nosi 85D (tak gdzieś słyszałam). Jeśli to prawda, ona nosi po prostu sutkozakrywacze. A taki plastikowy biust mi się nie podoba :/

    Dodaj komentarz»
  • Kuraiko
    Kuraiko · 29-01-09 22:46 · do góry^

    malagracja ----> ale chyba Doda ma większy biust niż Ty? ;) (o ile pamiętam Twoje wymiary) a chodzi o to, że im większy (naturalny) tym bardziej podlega prawom grawitacji i że taki efekt jest bardziej możliwy na mniejszym i jędrnym biuście.
    nie wiem jaki stanik powinna nosić Dodzia, ale powiedzmy że jakieś 65H minimum ;)

    Dodaj komentarz»
  • Magdalaena
    Magdalaena · 30-01-09 01:42 · do góry^

    Niezależnie od Dody , chciałabym pochwalić reklamę bratstopu po prawej. Hasło jest dobre (Spraw sobie brytyjczyka !) i w slangu naszej społeczności, sama reklama niezbyt duża i nie nachalna.
    A w końcu trudno oczekiwać, żeby dziewczyny nie tylko poświęcały swój czas na pisanie, ale jeszcze inwestowały w serwer, hosting itp.

    Dodaj komentarz»
  • mauzonka
    mauzonka · 30-01-09 01:50 · do góry^

    Magdalaena: lejesz miód na moje serce:) Z początku trochę się bałam wpuszczenia reklam na Balkonetkę, bo nie chcę, żeby komukolwiek kojarzyła się z blogiem komercyjnym. Niestety, sam serwer kosztuje mnie 70zł miesięcznie, na co reklamy Google'a nawet w jednej piątej nie zarabiają:/ I cieszę się, że podoba się hasło:)

    Dodaj komentarz»
  • malagracja
    malagracja · 30-01-09 12:06 · do góry^

    Ja mam Effuniaka 60H. Jezeli juz pytasz :)

    Dodaj komentarz»
  • victoria08
    victoria08 · 30-01-09 12:27 · do góry^

    @mauzonka - 70zł miesiecznie za serwer? to chyba duzy transfer musisz miec bo ja nie wiem jakim cudem inaczej tak drogi by byl potrzebny..a siedzę w branzy w sumie..
    nawet jakby kasa za reklame byla 4u - uwazam ze to Twoja sprawa:) w koncu piszesz artykuly swietne i wole jawna reklame w bannerach niz sponsorowane arty niejawnie. :)

    Dodaj komentarz»
  • Kuraiko
    Kuraiko · 30-01-09 19:02 · do góry^

    malagracja ---> jednak Doda ma "na oko" minimum 100cm w biuście ^^ i taka wiotka w plecach też nie jest. i raczej gdyby jej piersi były naturalne, to nie miałaby takiego efektu bez stanika...
    tu już powinny się wypowiedzieć dziewczyny o gabarytach Dody. jej biust jest duży, ale jednak taki rozmiar często jest spotykany w naturze i na pewno na lobby jest niejedna dziewczyna o podobnym rozmiarze (nie wspominam już o większych hehe ^^), jeśli info wery ma jakieś pokrycie w rzeczywistości, to wychodziłoby po przeliczeniu jakieś 65HH.

    ja mogę się wypowiadać raczej teoretycznie, bo mam mniejszy biust niż Doda, ale jednak podlegający prawom grawitacji ;)

    Dodaj komentarz»
  • malagracja
    malagracja · 30-01-09 19:55 · do góry^

    Zgadzam się, oczywiście - przecież nie chciałam sie do niej prównywać. Jednak z zasady staram sie wychodzić, ze sa piersi: male i duze, ladne i mniej, jedrne i mniej itd. :-) Nigdy w to nie uwierze, ze nie istnieje dziewczyna o podobnych wymiarach do dody nie majaca biustu w doskonalej kondycji :-)

    Dodaj komentarz»
  • fioolka
    fioolka · 30-01-09 22:33 · do góry^

    to ma być dobry dekolt? całe cycki jej widać, niech mi ktoś powie że to nie jest wulgarne

    Dodaj komentarz»
  • malagracja
    malagracja · 30-01-09 22:42 · do góry^

    Wg mnie wulgarnosc polega na czym innym :) Czasami mozna byc wulgarna a ubrana od stop do glow :)

    Dodaj komentarz»
  • kaniuniu
    kaniuniu · 30-01-09 23:10 · do góry^

    witam,

    słuchajcie, ostatnio szukałam rozmiaru Dody, bo był mi potrzebny w wywiadzie, oto co znalazłam:

    portal jakiś-tam podaje:
    Doda ma wymiary 90x65x92
    (nie pamiętam dokładnie, ale na pewno 90 w biuście)

    Portal jakiś-tam-inny z kolei podaje:
    Doda zdradza nam swój rozmiar stanika: 85E

    [śmiech na sali :D]

    moim zdaniem to co najwyżej jakieś 65G, bo rozmiar zależy od naprawdę wielu, wielu czynników. Mam z młodszą siostrą niemal identyczne wymiary, ale ona jest młodsza, a ja bardzo schudłam w trakcie choroby. Efekt- trochę "klapnięte" piersi i ja mam 60G, siostra 60E.

    Dlatego zakładam, że Doda spokojnie się zmieści w 65G :)

    Dodaj komentarz»
  • katinkova
    katinkova · 30-01-09 23:24 · do góry^

    Nie na temat trochę - zakładam sobie konto w portalu fotomodelek - do wypełnienia formularz z wymiarami...
    do wyboru mam 75A, 75B, 75C i 75D...
    he he

    Dodaj komentarz»
  • Lawendowata
    Lawendowata · 30-01-09 23:38 · do góry^

    Katinkova, chyba wiem na którym portalu - te wszystkie modelki z 75B i 75C... :D

    Dodaj komentarz»
  • katinkova
    katinkova · 30-01-09 23:45 · do góry^

    Nie obrażam się ;-)
    Wiecie co?
    Rok temu jak wpisywałam 65D na allegro, to dostawałam 2-4 rezultaty.
    Dzisiaj - aż dwie strony różnych staników. Widzę, że niektóre są polskich firm. Brawo laski :)

    Dodaj komentarz»
  • pierwszalitera
    pierwszalitera · 31-01-09 02:06 · do góry^

    @kaniuniu: 90cm w biuście to Doda miała chyba przed operacją. Jeżeli nosi zaś stanik 85E, to ma ponad stówę w biuście i na tyle też wygląda.

    Dodaj komentarz»
  • malagracja
    malagracja · 31-01-09 12:10 · do góry^

    Mysle, ze bardzo trudno bedzie nam ustalic wymiary Dody :)

    Dodaj komentarz»
  • malagracja
    malagracja · 31-01-09 18:48 · do góry^

    Pierwszalitero, sprawdzilam i doda miala przed operacja 65D :-)

    Dodaj komentarz»
  • kaniuniu
    kaniuniu · 31-01-09 19:11 · do góry^

    pierwsza litera: moim zdaniem Doda nie ma 100 cm w biuście :) ale to moje prywatne zdanie.

    malagracja: jeśli faktycznie 65D przed operacją, to moja teoria o 65G maksymalnie byłaby dobra :)

    P.S. zastanawiałabym się tez nad 70FF, bo Doda jest jednak moim zdaniem dość potężna. (tzn. w porównaniu do mnie)

    Dodaj komentarz»
  • malagracja
    malagracja · 31-01-09 20:13 · do góry^

    Ten obwód 65 to załóżmy, ze taki Frejowy ;) Wiemy o co chodzi :-)

    No teoria jest całkiem całkiem ;)

    Dodaj komentarz»
  • pierwszalitera
    pierwszalitera · 31-01-09 20:58 · do góry^

    @Kaniuniu: Doda potężna? Aż skusiło mnie, by poszukać i znalazłam inne wymiary Dody w necie. Według strony http://www.samadi.republika.pl/doda/ Doda ma wymiary 90- 63- 88 i 169 cm wzrostu. Waży 50 kg, nosi ubrania numer 36, a buty 38. To nie jest potężna kobieta, a raczej nawet drobniutka. Chyba, że ten wymiar biustu jest oszukany, bo moim zdaniem wygląda na więcej. Nieważne. ;-) Podawanie jednak rozmiarów 65 albo 70 coś tam i tak nic nie da, bo dziewczyny przy podobnych wymiarach noszą często zupełnie inne rozmiary stanika. Obwód pod biustem nie określa niczyjej szczupłości albo potężności.

    Dodaj komentarz»
  • mariska
    mariska · 31-01-09 21:09 · do góry^

    @Pierwszalitera - zgadzam się z tobą na całej linii. I jestem żywym dowodem, że można mieć całkiem 'solidną' budowę, a obwód pod biustem wąziutki i nieumięśniony, znam też osoby w dokładnie odwrotnej sytuacji :)

    W szacowaniu rozmiaru Dody na pewno nie pomaga fakt, że ma dość wąskie biodra i słabo zaznaczone wcięcie w talii, przez to ciężko porównać jej proporcje do znanych mi osób. Tak czy siak, obstawiałabym okolice 65G, może GG...

    OT - porównywałam ostatnio zdjęcia RTG klatki piersiowej moje i koleżanek. Okazało się, że mam od nich klatkę zauważalnie węższą u podstawy, za to bardzo mocno rozszerzającą się do góry (różnica na zdjęciu jakichś 2-3cm). To by w sumie tłumaczyło, czemu większość staników jest na mnie za luźna :)

    Dodaj komentarz»
  • justinehh
    justinehh · 31-01-09 21:15 · do góry^

    Doda nosi rozmiar 36? Jakoś mnie to nie przekonuje; poza tym, gdzieś w necie widziałam informację, że w biuście ma 95 cm...

    Dodaj komentarz»
  • pierwszalitera
    pierwszalitera · 31-01-09 22:00 · do góry^

    @ justinehh: Rozmiar 36 pasowałby do wymiarów 90-63-88. Ja mając wiele lat temu 88-63-89 nosiłam też 36 i nawet zapinałam bez problemu guziki w biuście. Na zdjęciach z tego czasu wyglądam jednak o wieeeele bardziej szczupło w biuście. Te 95cm w pasuje do Dody już lepiej. Tyle mam też i ja teraz, tylko, że pozostałe wymiary się u mnie też proporcjonalnie wszędzie powiększyły i mój biust wygląda ciągle na mniejszy od Dody. ;-) Założę się jednak, że w spodnie, albo spódniczkę 36 Doda wejdzie bez problemu.

    Dodaj komentarz»
  • Kuraiko
    Kuraiko · 31-01-09 23:38 · do góry^

    :DDDD nie no nigdy nie uwierzę, że Doda ma w biuście 90, a nawet 95 cm :DDD
    ona ma wąskie biodra, dość mocne uda, no i górę szeroką w porównaniu do bioder, tylko oczywiście fotoszop robi z niej "boostfo". przeciętna dziewczyna - szczupła, ale nie chuda.
    wymiary to równa ściema - ja widziałam kiedyś wymiary mocno biuściastej modelki, które w ogóle się nijak nie miały do rzeczywistości. sorry, ale 90cm to się kwalifikuje na nieśmiertelne "75B" (wielkość miski).
    te wymiary powtarzają wszystkie strony, niewykluczone że pochodzą jeszcze z czasów "Baru".
    ja bym już raczej przyjmowała do 85E, że pewnie dziewczę nosi staniki na takiej zasadzie jak Wyrwał czy Sonnet i dobiera największą możliwą miskę. czyli jednak to 65HH.

    aha i przeczytajcie to :DDD
    osobiście uważam, że Doda po prostu ma taką budowę, niejedna osoba to zauważa, że to tak naprawdę chłopięca sylwetka no i ta mocna szczęka ;) ale zwrócili uwagę na rozmiar stanika :D
    http://www.pudelek.pl/artykul/6447/ho...

    Dodaj komentarz»
  • pierwszalitera
    pierwszalitera · 01-02-09 01:25 · do góry^

    @ kuraiko: Trochę odważna ta diagnoza z Pudelka. Brak cellulitu u wysportowanej kobiety dwudziestoparoletniej to nie jest jeszcze dowód na podwyższony poziom męskich hormonów. A seksualna agresja to już w ogóle. ;-) O fałszowanie swoich autentycznych wymiarów można Dodę podejrzewać, ale ta testosteronowa teoria to chyba jakaś moherowa prowokacja. ;-)

    Dodaj komentarz»
  • kaniuniu
    kaniuniu · 01-02-09 08:41 · do góry^

    pierwszalitera: nie znoszę, kiedy ktoś czyta wyrywkowo. Cytując siebie:
    moim zdaniem Doda jest dość potężna (tzn. w porównaniu do mnie)

    Doda ma 169, ja mam 166.
    Doda podobno nosi rozmiar 36- na mnie bardzo często za duży.
    Doda waży 50 kg, ja ważę ok.46 (wiem, że mam niedowagę i że to jest niezdrowe, ale ja ogólnie jestem "niezdrowa")

    Po prostu porównuję moją budowę do budowy Dody i widzę, że Doda ma jakieś mięśnie, że ogólnie wygląda po prostu dobrze.

    Calineczka to ona nie jest.
    Nie uważam tego jednak za problem, wręcz przeciwnie.

    Dodaj komentarz»
  • Kuraiko
    Kuraiko · 01-02-09 22:49 · do góry^

    pierwszalitera ----> wiadomo, że to bzdety ;) po pierwsze skąd oni wiedzą, że ona nie ma cellulitu xD chodziło mi o to, co napisali o rozmiarze stanika :D
    no ale moim zdaniem Doda nie wygląda wybitnie "kobieco", tzn "opakowanie" tak, ale reszta nie...

    Dodaj komentarz»
  • pierwszalitera
    pierwszalitera · 01-02-09 23:29 · do góry^

    @kaniuniu: A to bardzo przepraszam, nie sądziłam, że ktoś może być tak przewrażliwiony i stawiać 4kg i 3cm na wagę złota. ;-) Wychodziłam z założenia, że rozmiar 36 nie jest powszechnie uważany za potężny.

    @kuraiko: Dla mnie Doda wcale nie wygląda mało kobieco. Ok, ma może bardziej sportową sylwetkę (pomijając sztuczny biust) od przeciętnej kobiety, ale jestem przekonana, że dziewczyna trenuje i natura jej tych mięśni za nic nie dała. Doszukiwanie się u niej męskości to zalatuje trochę na zawiść. Ja myślę, że w teście genetycznym wyjdzie jej jak każdej kobiecie XX. I w ogóle co znaczy "wybitnie kobieco"? Założę się, że istnieją ludzie, którzy za właśnie taką ją uważają. ;-)

    Dodaj komentarz»
  • kaniuniu
    kaniuniu · 02-02-09 01:30 · do góry^

    pierwszalitera: Przykro mi, że i tak się nie rozumiemy, ale udowodnienie, że "jestem drobniejsza od Dody" nie jest dla mnie, na całe szczęście,punktem honoru. Spoko, jestem w stanie zrozumieć, że nie mieści Ci się w głowie, że dwie kobiety o podobnych "parametrach" są od siebie zupełnie różne.

    Drobna, czy nie-drobna budowa nie jest genetycznie powiązana z rozmiarem ciuchów. Wychodziłam z założenia, że 36 nie determinuje drobnej budowy ciała.

    Sylwetka nie-drobna często właśnie jest efektem uprawiania sportu, mięśnie są silne i odrobinę przynajmniej widoczne.

    Powtarzam raz jeszcze- dla mnie Doda wygląda ładnie i zgrabnie. Typuję 65G i maks. 95 w biuście, bo to zdaje się, było pierwotnym tematem.

    Życzę więcej więcej zadowolenia z własnej sylwetki, bo widzę z jakim oporem przychodzi Ci zaakceptować cudzą opinię, że Doda ma ok. 90cm w biuście. Bo Ty masz 95, a nie wyglądają na takie duże.

    Tak samo jak nie możesz pojąć, że naturalne piersi mogą wyglądać jak te na drugim zdjęciu. Mogą.

    Pozdrawiam,
    miłej zabawy życzę

    p.s. teoria testosteronowa ma w sobie ziarno prawdy. Jeśli ktoś o tym troszkę szerzej poczyta- będzie wiedział.

    Dodaj komentarz»
  • malagracja
    malagracja · 02-02-09 19:20 · do góry^

    W wywiadzie dla Urody Doda powiedziala, ze bardzo szybko przybiera na masie miesniowej - to by wiele wyjasnialo :-)

    Poza tym - bedziecie na zlotach i spojrzcie na rozmiarowe bliźniaczki ;-) Czyz nie maja innych piersi? Albo na wymiarowe - jak czesto nosza inny rozmiar? :-) Tak mozna w nieskonczonosc, prawda?

    A to, czy ona wygląda kobieco czy mniej.. przeciez nie ma jednego kanonu :-) Nie ma cudownie okrągłych bioder, ani delikatnej urody, nie ma tej ogromnego przewężenia w talii i ma szerokie ramiona. Jej kobiecym punktem sa piersi ktore stanowia duza przeciwwage dla reszty ciala. Moze stad ten efekt..?

    Dodaj komentarz»
  • pierwszalitera
    pierwszalitera · 02-02-09 21:31 · do góry^

    @kaniuniu: Gratuluję fantazji. ;-) A może warto się zastanowić, czy ta pseudopsychologiczna analiza mojej osoby nie jest przypadkiem projekcją własnych kompleksów ? ;-)
    Nie przeczę też, że istnieją przeróżne hormonalne zaburzenia, ale stawianie skomplikowanych medycznych diagnoz na podstawie zdjęć, to już wyższa szkoła jazda i pewnie tylko dla wybranych. ;-)
    Pozdrowienia. :-D

    Dodaj komentarz»
  • agafka
    agafka · 03-02-09 00:51 · do góry^

    Ja nie potrafie sobie wyobrazić żeby osobę, która waży 50kg przy prawie 170cm mozna nazwac potezna. Taka waga przy takim wzroscie to niedowaga - BMI 17,5 przy normie wyzszej niz 18,5.

    Dodaj komentarz»
  • turzyca
    turzyca · 03-02-09 00:53 · do góry^

    To ja sie wypowiem jako osoba, ktora Dode spotkala osobiscie na imprezie typu domowka, w malym mieszkanku.
    Nie zrobila na mnie wrazenia osoby szczuplejszej ode mnie (a ja wtedy nosilam 38), troche klocowata figura i bez jakiegos specjalnego wdzieku czy lekkosci wynikajacej ze zgrabnego ruchu. Ot przecietna dziewucha, wypadajaca raczej w dolnej cwiartce atrakcyjnosci kobiet na tamtym spotkaniu. Ale tez nie jakos specjalnie brzydka. Tylko taka bez iskierki.

    PS A jesli chodzi o przyjemnosc przebywania z nia - w zasadzie zerowa, chyba ze kogos oszalamia ten blask celebrity, nas nie oszalamial, rozmowa z nia byla zadna, w toczacych sie dyskusjach nie umiala wziac udzialu. Naprawde sa ciekawsze tematy do rozmow niz ta dziewuszka z Ciechanowa. A juz na pewno nie jest to ktos, kim warto sobie zaprzatac glowe dluzej niz 5 minut czy rozpoczynac z jej powodu klotnie. ;)

    Dodaj komentarz»
  • malagracja
    malagracja · 03-02-09 20:21 · do góry^

    Ale my sie kłócimy o jej piersiawki :> :-)

    Dodaj komentarz»
  • turzyca
    turzyca · 04-02-09 00:20 · do góry^

    W mojej, zapewnie spaczonej, ocenie faktow jej piersiawki sa rownie sensownym tematem jak ona sama. ;)

    Dodaj komentarz»
  • pierwszalitera
    pierwszalitera · 04-02-09 01:18 · do góry^

    @turzyca: Wcale nie spaczonej, ale skoro już temat notki był taki. ;-) Czasem gada się po prostu o pierdołach. ;-)

    Dodaj komentarz»
  • malagracja
    malagracja · 04-02-09 15:01 · do góry^

    Ale jaką dyskusje wywyołały te pierdoły :)

    Dodaj komentarz»
  • pierwszalitera
    pierwszalitera · 04-02-09 15:51 · do góry^

    @malagracja: No jaką znowu? ;-) Jak na moje możliwości, to jeszcze żadną. :-D

    Dodaj komentarz»
  • malagracja
    malagracja · 04-02-09 16:08 · do góry^

    Kaniuniu jeszcze ostatniego słowa nie powiedziala :)
    Z drugiej strony i tak nie mamy możliwości sprawdzenia jej rozmiaru.

    O! Turzyco, skoro ja widzialas to moze powiesz jaki ma rozmiar biustu tak na Twoje oko :)

    Dodaj komentarz»
  • pierwszalitera
    pierwszalitera · 04-02-09 16:47 · do góry^

    @malagracja: Na oko, to chłop w szpitalu umarł. ;-D

    Dodaj komentarz»
  • turzyca
    turzyca · 05-02-09 17:03 · do góry^

    Ja ja widzialam w czasach przedoperacyjnych. W listopadzie 2004 to bylo, wieeeeki temu. Lobby wtedy jeszcze nie istnialo! :-o Zgroza, nie? ;)

    Dodaj komentarz»
  • ida14
    ida14 · 07-05-09 21:05 · do góry^

    ja mysle, ze ona sie nie przyzna ze ma wiecej niz 95. No bo przeciez 90 to ideał wiec 5cm wiecej to taki ponad ideał. Jakby powiedziała, ze ma 105 to by stwierdzili, że mutant.

    Dodaj komentarz»
  • Sunako
    Sunako · 27-05-09 00:02 · do góry^

    W nowym Joyu jest wywiad z Dodą i na jednym foto widać pod bluzką buły... na bank za mały stanik

    Dodaj komentarz»
  • Annathea
    Annathea · 27-05-09 09:01 · do góry^

    W rozmowie Doda chwali się, że ma biust DD.
    Wybuchnęłam radosnym śmiechem po przeczytaniu.

    Dodaj komentarz»
  • scarlet_agta
    scarlet_agta · 27-05-09 09:52 · do góry^

    I znowu w świadomości kobiet, które to przeczytają potwierdzony zostanie stereotyp, że DD to bardzo duży biust. I będzie je trudniej namówić na zmianę, bo włączy się im myślenie "Ja nie mogę mieć F, skoro Doda ma DD, a ma większy biust ode mnie".

    Dodaj komentarz»
  • Sunako
    Sunako · 27-05-09 17:39 · do góry^

    oj a ja tylko w sklepie przeczytałam fragment, w którym Doda opowiada na co gapią się faceci :/
    DD... no chyba 80DD to by się zgadzało ;) ale pewnie nawet nie 80, tylko 75DD i to by tłumaczyło bułki nad górną krawędzią stanika... Doda niby taka inteligentna, cwana i w ogóle i opowiada bajki o "DD" :/

    Dodaj komentarz»
  • Sunako
    Sunako · 28-04-10 00:36 · do góry^

    ściśnięty biust Dody :/
    http://www.pudelek.pl/artykul/24350/d...

    Dodaj komentarz»

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodawać komentarze.