Recenzujemy staniki, bo wiemy, że dobrze dobrane czynią cuda!

dobry laryngolog Wrocław

• katarzynka85
    katarzynka85 · 07-01-12 20:25 · do góry^

Już od bardzo dawna przymierzam się do tego tematu, odkąd mam stałą pracę powinnam być wybitnie zmotywowana - bo po każdym Apsik w mym pokoiku od zespołu- tłumaczenie "nie jestem chora" i następnie "nie, nie mam alergii" staje się równie męczące jak sam katar i kichanie;)
    Otóż jakieś 4-5 lat temu zdiagnozowano mojemu kinolowi NARES - całoroczny niealergiczny nieżyt nosa na podłożu eozynofili;) od razu mówię nie jestem lekarzem, biologia nie jest moja wybitna stroną i też nie zagłebiałąm się nigdy w temat.Stwierdzili to mam;)-> tak sobie myślałam.
    Miałam z 2 razy robione testy na alergie różne - pyłki , zwierzątka, i nic nie wyszło. W końcu zmierzyli mi te eozynofile i wyszło że za dużo ich... no przez 2 lata się bawiłąm z Flixonase nasule czy jakimś podobnym specyfikiem...potem ponieważ katar i kichanie zmniejszał średnio...plus moja niekonsekwencja i zdaje sie lenistwo - zaprzestałam i tak od ponad 2 lat kicham i uzależniłam mój nos od tzw.kropelek do nosa - nie zażywam ich codziennie, ale jak mam dość kataru lub ni stad i z owąd "pojawi sie atak kichania i katarek"lub mam też pragnienie poodychania nosem a nie buzią ciągle. Więc wymyśliłąm sobie , że koniec tego i poszukam dobrego laryngologa, który zaaplikuje mi conajmniej dobre leczenie objawowe, albo zdiagnozuje jakieś nowe ustrojstwo...
    I stąd po całym wstępie;) pytanie czy któraś z was słyszała albo chadza do jakiegoś dobrego laryngologa we Wro?

kochać i wielbić staniki!!

Odpowiedz»
  • borelioza
    borelioza · 08-01-12 22:28 · do góry^