Recenzujemy staniki, bo wiemy, że dobrze dobrane czynią cuda!

spis sklepów internetowych

• EmCa
    EmCa · 23-06-15 15:59 · do góry^

Jest tu gdzieś? Google nie zawsze wyrzuca dany model w sklepie i ciężko znaleźć...

Odpowiedz»
  • Stylish
    Stylish · 02-07-15 12:15 · do góry^

Dobre pytanie, bo jestem dość nowa w tych biustonoszowych odkryciach, nie interesowałam się tym za bardzo i człowiek chodził kupować do byle jakiego sklepu co bądź byleby jakoś pasowało ;P Przydałoby sie trochę porad i spis sklepó i marek gdzie warto kupić :)

Odpowiedz»
  • EmCa
    EmCa · 09-07-15 12:04 · do góry^

Na lobby małobiuściastych link do sklepów internetowych nie działa. Lobby umarło?

Odpowiedz»
  • balkonick
    balkonick · 11-07-15 16:49 · do góry^

Lobby umiera, Balko umiera, chyba Polki wybrały konsumpcję staników i nie chce już im się o nich pisać:P.

Odpowiedz»
  • Sunachan
    Sunachan · 11-07-15 17:01 · do góry^

W sumie szkoda, bo nadal nie jest różowo. Osobiście nie mam za bardzo czasu, żeby pisać o stanikach, modelach, tak jak kiedyś, ale z drugiej strony wobec cen stacjonarnych i wyboru w sklepach, nadal celuję w sporadyczne zakupy internertowe. Polskie marki osiągają zawrotne ceny lub są trudno dostępne stacjonarnie (Effuniaki, Dalia, Ewa Bien, Comexim), w moim mieście sklepów z np. Panache jak na lekarstwo, a ceny stacjonarne nie zachęcają. Nie przeczę, że są kobiety, dla których wydanie na stanik 150-200zł to bagatela, ale jakoś dziwnie nadal do nich nie należę ;)

pisze się "dekolT" - NIE "dekolD" !!!!!

Odpowiedz»
  • Sunachan
    Sunachan · 11-07-15 17:02 · do góry^

Ach, zakupy stacjonarne też mi się zdarzają, ale może raz na rok albo rzadziej...

pisze się "dekolT" - NIE "dekolD" !!!!!

Odpowiedz»
  • balkonick
    balkonick · 11-07-15 18:38 · do góry^