Recenzujemy staniki, bo wiemy, że dobrze dobrane czynią cuda!

Co zrobić jeśli się boję że mnie ktoś na Bra Swapie oszukał?

  • Paulina1986
    Paulina1986 · 29-01-17 12:12 · do góry^

    Czy kupując na Bea Swapie jesteśmy jakoś chronieni tak samo jak robiąc zakupy na allegro czy jeśli zostałam oszukana to musztarda po obiedzie?

    oszczędna mamusia która liczyla ze sie zmieści w biustonosze z sieciówek

    Odpowiedz»
  • tyka
    tyka · 29-01-17 14:03 · do góry^

    Na samej górze bra swapu jest napisane, że nie ma on programu ochrony kupujących... Ale rzadko się zdarza żeby coś było nie tak :-)

    Odpowiedz»
  • Paulina1986
    Paulina1986 · 29-01-17 18:07 · do góry^

    to nie allegro więc wątpię w złe intencje to pewnie poczta ma poślizg.

    oszczędna mamusia która liczyla ze sie zmieści w biustonosze z sieciówek

    Odpowiedz»
  • WelshCorgiPembroke
    WelshCorgiPembroke · 29-01-17 18:49 · do góry^

    Na bra swapie nie kupujesz od przedsiębiorcy, więc nie ma ochrony dla konsumentów, natomiast ochrona prawa cywilnego działa zawsze. Inna sprawa, że te mityczne "poślizgi" poczty zdarzają się baaardzo rzadko. Ludzie uwielbiają narzekać na pocztę, a w rzeczywistości nieprawidłowości się zdarzają raz na wiele prawidłowo wykonanych dostaw.
    Jaką formę wysyłki wybrałaś i kiedy miała zostać wysłana? Nie zapominajmy, że jest weekend, ludzie tam mają wolne :)

    Odpowiedz»
  • aitem
    aitem · 29-01-17 23:14 · do góry^

    Oj, zdarzają się ostatnio bardzo często, zwłaszcza na listach ekonomicznych. Od listopada regularnie czekam po 2 tygodnie na polecone ekonomiczne (priorytety przychodzą bez problemu). Myślałam, że to przez okres przedświąteczny, ale nie. Jak sprawdzam potem na śledzeniu, to bywa że czekają i po 3-5 dni roboczych na sortowni w miejscu nadania i tyle samo u mnie, we Wrocławiu.

    Kontakt: metia <tumałpa> gazeta <tukropka> pl
    Aukcje: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=34449242 (34ff/34f)

    Odpowiedz»
  • WelshCorgiPembroke
    WelshCorgiPembroke · 29-01-17 23:28 · do góry^

    Ale czekają w weekendy? Bo to raczej normalne, jeśli przesyłka trafi do węzła w piątek, to najczęściej leży tam do niedzieli, zabierają ją najczęściej w poniedziałek w nocy, więc wychodzi że jakieś trzy dni właśnie.

    Nie twierdzę, że Poczta Polska działa bez zarzutu, ale jest takie zjawisko, że wiele osób swoje niedociągnięcia próbuje wytłumaczyć Pocztą, na przykład sprzedawcy na allegro regularnie oferują wysyłkę nierejestrowaną przesyłką, listu nie wysyłają i potem zrzucają winę na pocztę, sądząc, że są bezkarni, bo to przesyłka bez numeru i nie można udowodnić, że szła lub nie szła (prawdopodobnie nie zdają sobie sprawy z tego, że ryzyko ciąży na nich do objęcia przesyłki przez kupującego). Albo ktoś się spóźnił z wysyłką, więc po co się przyznawać do zaniedbania, skoro można zrzucić winę na kogoś innego. Trochę już mnie to irytuje, bo przez to potem ludzie powtarzają różne brednie, które gdzieś tam zasłyszeli, a wielu z nich nie umieliby potwierdzić i w efekcie na przykład sprzedawcy na allegro upierają się na oferowanie drogiej wysyłki kurierem z zapewnieniem, że to gwarantuje szybkość i bezpieczeństwo, kiedy ja bym chciała mieć wybór tańszej Poczty Polskiej, z którą problemy mam bardzo rzadko. Kurierów w zdecydowanej większości nie znoszę i chciałabym zamawiać ich dostawę jak najrzadziej. Problemy z przewoźnikami zdarzają mi się najczęściej w usługach kurierskich obsługiwanych przez kogoś innego niż PP.
    Moim zdaniem większy problem na pocztach to obecnie same urzędy, agencje działają sobie na niejednolitych zasadach i na przykład na mojej wiosce przez długi czas listonosze nie mogli zostawiać awizowanych przesyłek, bo umowa tego nie obejmowała. Po przesyłkę trzeba było zapylać do miasta oddalonego o 15 km od nas i to na własny koszt, a Pani w urzędzie przekonywała mnie, że to dla bezpieczeństwa mojej paczki (zamówiony kalendarz potrzebował tak wielkiej ochrony, jeszcze ktoś by zagroził zdjęciom psów w nim :|), niesamowicie wkurzająca sprawa i świetnie, że już to zmienili. Albo ilość (aktywnych pracowników) w urzędach, pójść po awizo i nastać się w kolejce godzinę to dość frustrujące przeżycie.

    Odpowiedz»
  • aitem
    aitem · 30-01-17 00:00 · do góry^

    Nie, czekają w środku tygodnia. Weekendów nie liczę. I żeby nie było - mieszkam w dużym mieście (Wrocław), a moja agencja oferuje wszelki możliwe usługi. Podobno w wielu sortowniach jest b. duży niedobór ludzi do pracy, tak przynajmniej twierdzi babka z mojej agencji - i ja jej wierzę :) Poczcie generalnie brakuje pracowników, powiększane są rejony dostarczania. Na moje osiedle listonosza szukają od pół roku...

    Kontakt: metia <tumałpa> gazeta <tukropka> pl
    Aukcje: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=34449242 (34ff/34f)

    Odpowiedz»
  • radunia
    radunia · 30-01-17 01:07 · do góry^

    Tak, jeśli chodzi o Wrocław, to prawda. Podobno w sortowni brakuje ludzi, w moim urzędzie też przez 2 tygodnie nie było doręczycieli - jeden się rozchorował, drugi odszedł z pracy i przez 2 tygodnie listy i paczki nie były doręczane, bo nie było zastępstwa. Nawet po odbiór paczki pocztex kazali mi przyjść do urzędu, wysyłając tylko sms, jak zadzwoniłam to pani wytłumaczyła dlaczego. Polecony priorytetowy szedł 10 dni, na stronie śledzenia w tym czasie było tylko miejsce nadania, nikt nie był w stanie powiedzieć, gdzie list się znajduje.
    Ostatnio reklamacje do PP piszę częściej niż maile do znajomych. ;)

    Odpowiedz»
  • WelshCorgiPembroke
    WelshCorgiPembroke · 30-01-17 01:10 · do góry^

    Ja zamawiam do Gdańska i do małej miejscowości i w ciągu ostatnich kilku lat, opóźnienie zdarzyło się tylko raz (który swoją drogą bardzo dobrze pamiętam, bo się wtedy wściekłam). Domyślam się, że są problemy kadrowe, bo placówki znikają. Ale ja na jakość dostaw Poczty narzekać nie mogę (inaczej niż na obsługę klienta, ale to inna historia). Chodzi mi tylko o to, że opinia o beznadziejnym działaniu Poczty jest rozpowszechniana przez ludzi, którzy w życiu nie doświadczyli żadnych problemów, a wysyłają niewiele i jest przez to potwornie wyolbrzymiona. Nie próbuję Cię, aitem przekonywać, że Twoje paczki dochodzą na czas, bo Ty sama wiesz najlepiej, co sprawdzasz :) U mnie jest wszystko ok, to jakieś terytorialne zaniżenie jakości? Całkiem serio mnie to teraz zastanawia.

    A ostatnio, gdzieś tak od listopada tego roku, paczki zamówione w usłudze 48 zawsze przychodzą do mnie dzień przed czasem :)

    Odpowiedz»
  • radunia
    radunia · 30-01-17 01:11 · do góry^

    A wracając do bezpieczeństwa bra swapu, to kupowałam tutaj często i nigdy nie zdarzyła mi się wpadka z nieuczciwą sprzedającą, zawsze wszystko miło i bezproblemowo. Oczywiście ochrony sprzedaży nie ma, bazujemy na zaufaniu.

    Odpowiedz»
  • WelshCorgiPembroke
    WelshCorgiPembroke · 30-01-17 01:13 · do góry^

    Kurczę, to może coś u Was naprawdę? Nie wiem, czy inni ludzie w Gdańsku potwierdziliby moje doświadczenia, ale naprawdę zamawiam sporo (czego się można domyślić po ilości staników w mojej szufladzie na przykład) i nie ma żadnych opóźnień i problemów, paczki 24 i 48 dochodzą po jednym dniu i nawet nierejestrowane z Figleaves w ciągu tygodnia mam albo w skrzynce, albo na poczcie.

    Odpowiedz»
  • Paulina1986
    Paulina1986 · 30-01-17 15:16 · do góry^

    był poślizg z wysyłką i został nadany dopiero w piatek bo dostałam numer przesyłki i nawet nie wyszło z nadania

    oszczędna mamusia która liczyla ze sie zmieści w biustonosze z sieciówek

    Odpowiedz»
  • Pierz
    Pierz · 20-02-17 14:58 · do góry^

    A jeśli faktycznie nie dostaniesz rzeczy zakupionej na bra-swapie to można pisać na forum (bez podawania nazwiska i innych danych osobowych, wystarczy nick, mail itp.).

    Z tego, co pamiętam, większość przypadków kiedy ktoś nie dostawał długo zakupionych rzeczy była spowodowana raczej tym, że ktoś zapomniał wysłać albo coś się przytrafiło (np. choroba, jakieś sprawy rodzinne).

    Rzadko się zdarza, żeby ktoś tu faktycznie oszukiwał.

    Można też się rozejrzeć, albo popytać, czy ktoś już handlował z daną użytkowniczką.

    Odpowiedz»