Recenzujemy staniki, bo wiemy, że dobrze dobrane czynią cuda!

La Senza ? 36dd

Producent
La Senza
Model
?
Rozmiar z metki
36dd
Rozciągliwość obwodu
W spoczynku: 70 cm
Po naciągnięciu: 92 cm
Kolor
róż, czarny
Rodzaj
balkonetka
Noszony przez właścicielkę?
nie
Ogólna ocena
3
Recenzja

Obecne wymiary: 76/99

Ścisły obwód (dla mnie w sam raz)
Zapięcie na 3 haftki
Sztywne fiszbiny
Zdaje się ze za duży, choć nie wiem czy miseczka mniej by pomogła... (mam piersi stożkowe, niepełne u góry)
Krój jak u bardotki (poziomy szew), chyba stworzony nie dla mnie...
Myślę że nadawałby się dla pełnego, krągłego biustu.

U-16, UU-32
głębokość miski - 24,5

Komentarze: 29 / Dodaj komentarz »

  • 4kopyta
    4kopyta · 30-11-09 12:25 · do góry^

    Ja bym powiedziała, że zdecydowanie za duży.

    Dodaj komentarz»
  • Sunako
    Sunako · 30-11-09 12:30 · do góry^

    jeśli nie wygląda na to, że w mniejszym brzeg miski wcinałby się w pierś, to może 36D byłoby lepsze.
    dla tych co będą pisać, że na pewno będzie spoko, to przypomnienie, że to nie jest stanik "otwarty od góry" ;) więc się będzie zachowywał inaczej niż half

    Dodaj komentarz»
  • 4kopyta
    4kopyta · 30-11-09 12:31 · do góry^

    Choć nie mam piersi stożkowych wydaje mi się, że jest to fason dla Ciebie. Modele otwarte na górze są idealne dla piersi niepełnych od góry. Dlatego proponuje tak szybko nie odpuszczać.

    Dodaj komentarz»
  • 4kopyta
    4kopyta · 30-11-09 12:33 · do góry^

    A dlaczego uważasz, że nie jest to model otwarty u góry?

    Dodaj komentarz»
  • Sunako
    Sunako · 30-11-09 12:35 · do góry^

    rotfl xD właśnie napisałam, że on nie jest otwarty od góry, miska się trochę "zakrzywia" na górze, kierując w stronę ciała, układając na nim. nie widać tego? :P

    Dodaj komentarz»
  • gosha
    gosha · 30-11-09 12:36 · do góry^

    przecież widać na zdjęciu z półprofilem, że stanik nie jest "otwarty" u góry :)

    Dodaj komentarz»
  • Ava
    Ava · 30-11-09 12:39 · do góry^

    Taa, ten krój to ZUO :] On na pewno nie jest otwarty od góry. Ale przypominam, że to La Senza - miska D powinna być o wiele mniej zabudowana, więc krzywizna może wypaść akurat w dobrym miejscu - ja tak miałam z Emmanuelle: 32FF dużo za duże, wysoka miska wcinała się w pierś na wysokości pachy, 34D nigdzie się nie wcina, tylko ładnie obejmuje pierś.

    Ale tak w zasadzie to ja w kwestii technicznej: IMO, Gośku, wcale nie masz biustu niepełnego u góry, bo ta kulka, która Ci zapewne najbardziej odstaje od klatki piersiowej, to tylko część biustu ;) Patrząc na zdjęciach z półprofilu zaryzykowałabym tezę, że Tobie też biust kończy się dość wysoko i ma tendencję do kształtowania w dekolt empire, a nie w kulki ;) Powinnaś szukać staników, które obejmą Ci pierś od dołu i trochę z boku - popatrz na moje zdjęcia w Fauve Emmanuelle i w maskaradkowym Minuecie - IMO takie ułożenie miski byłoby dla Ciebie najkorzystniejsze.

    Dodaj komentarz»
  • 4kopyta
    4kopyta · 30-11-09 12:40 · do góry^

    No to widać inaczej pojmujemy staniki otwarte u góry. Dla mnie nie są to tylko halfy

    Dodaj komentarz»
  • Ava
    Ava · 30-11-09 12:49 · do góry^

    Jasne, że nie, plunge też mogą być mniej lub bardziej otwarte od góry. Na balkonikach się nie znam, kto wie, może też. Ale mam identycznie szytego Gather Topa i górna część jest wszystka pod lekkim kątem. No żadną miarą nie nazwę tego cięciem otwartym u góry ;)

    Dodaj komentarz»
  • beautygosiek
    beautygosiek · 30-11-09 15:14 · do góry^

    Ava - zapewniam cie ze jest dokładnie tak jak napisałam, żeby uwierzyć musiałabyś zobaczyć :) a jeśli ci chodzi o tą kulkę pod pachą to zapewniam że to wałek (twardy, beztłuszczowy, coś jakby gruczoł i nijak się zlikwidować nie da). Akurat w tym kroju stanika mi ucieka z miski, w innych bywa różnie
    Boję się ze miska mniej i piersi byłyby ściśnięte, spłaszczone niemiłosiernie od dołu. Moim zdaniem miska do połowy (do sutków) jest idealnie wypełniona a u góry pusto bo piersi niepełne u góry dlatego napisałam że stanik lepszy byłby dla biustu krągłego czyli pełnego u góry
    W moim przypadku jak stanik za mały to mi wałki spod pachy uciekają, jak za duży to w misce u dołu jest luz albo w miękkim staniku materiał się po prostu marszczy.
    Muszę dobierać tak staniki żeby te wałki znikały i jednocześnie żeby stanik nie wyglądał na za duży, co proste nie jest :)

    Dodaj komentarz»
  • 4kopyta
    4kopyta · 30-11-09 15:39 · do góry^

    No wiesz ja z kolei nigdy bym nie nazwała plunga stanikiem otwartym u góry, ale balkonetkę już tak. To czy stanik jest dla mnie otwarty u góry zależy od jego wycięcia w okolicy pach, a nie od tego czy górna część jest wszyta pod lekkim skosem. Bo takim tokiem rozumowania byłyby to tylko halfy. A w gwoli jasności Ava proszę Cię o linki plungów otwartych u góry.

    Dodaj komentarz»
  • gosha
    gosha · 30-11-09 16:17 · do góry^

    ok, to czekam na wymianę linków plunge i balkonetek otwartych :), bo mi wyobraźni starcza tylko na otwarte half-cup'y :D

    Dodaj komentarz»
  • ametyst89
    ametyst89 · 30-11-09 16:42 · do góry^

    Natalie z Keia Pink jest plungiem z tych otwartych u góry :)

    Dodaj komentarz»
  • regula_przekory
    regula_przekory · 30-11-09 16:54 · do góry^

    Otwarta u góry balkonetka to dla mnie Harmony i Brooke na przykład - bardzo miękka u góry, nie ma wbijającej się krawędzi i raczej delikatnie przylegająca do piersi.

    Dodaj komentarz»
  • 4kopyta
    4kopyta · 30-11-09 16:55 · do góry^

    ametyst89 szczerze to nie mam zielonego pojęcia dlaczego tak uważasz. Może przy pachach Natalie jest łagodniej zakończona niż inne plungi, ale ja w życiu nie nazwałabym tego stanika otwartym u góry.

    Dodaj komentarz»
  • ametyst89
    ametyst89 · 30-11-09 17:00 · do góry^

    Dla mnie stanik otwarty u góry to taki, który nie tnie mi piersi na górze, bo mam jej tam trochę, wbrew moim dawnym ustaleniom ;) Taki, którego krawędź nie skręca ostro do wewnątrz, patrząc na miskę z profilu, a zakręca jak najłagodniej :)

    O i effuniak ze śliskiej pianki jest dla mnie bardziej otwarty u góry, czego nie mogłam niestety powiedzieć o późniejszych konstrukcjach.

    Zresztą wszystko to opisywałam tu: http://smallcup.blox.pl/2009/11/Czemu...

    Dodaj komentarz»
  • 4kopyta
    4kopyta · 30-11-09 17:03 · do góry^

    Reguło_przekory zgadzam się z Tobą w 100%, ale weź pod uwagę, że gdyby wymienione przez Ciebie staniki były usztywniane efekt miałabyś bardzo podobny jak w prezentowanej wyżej la senzie.

    Dodaj komentarz»
  • ametyst89
    ametyst89 · 30-11-09 17:06 · do góry^

    Otwartość stanika jednak każda z nas może postrzegać inaczej w zależności od struktury biustu :) Dla mnie już Brooke np nijak nie jest otwarta, a krawędź tnie mnie niemiłosiernie.

    Dodaj komentarz»
  • Ava
    Ava · 30-11-09 17:15 · do góry^

    Gdyby były Harmony i Brooke usztywniane, to koronkowa część ni cholery nie dopasowałaby się do piersi :P Ja się zresztą nie zgadzam z otwartością żadnego z tych modeli, w obu miska jest wszystka na tyle płasko, że jeżeli nad miseczką pierś nadal idzie po łuku, to ten materiał będzie się wbijać. W moim Harmony w przy mostku i na dole zmieściłabym jeszcze trochę piersi, a przy ramiączku jest ciasno, nawet bardzo ciasno bym powiedziała. Nie mam absolutnie żadnego pola manewru, odrobina więcej piersi i Harmonijka zacznie się wbijać :/

    4kopyta, jak widać nie dogadamy się, bo dla mnie otwartość o góry związana jest z wyprofilowaniem krawędzi miseczki - i szczerze mówiąc nie spotkałam się jeszcze z balkonetką, której górna część by była wszyta na tyle łagodnie, żeby przylegała tak samo na całej z krawędzi mojej piersi.

    A z plunge'y otwartych u góry Ametyst zasugerowała Natalie, ja dodam Tiffany, Minueta i - w trochę mniejszym stopniu - Garlanda.

    Dodaj komentarz»
  • 4kopyta
    4kopyta · 30-11-09 17:27 · do góry^

    I doszliśmy do tego, ze każdy rozumie pojęcie stanik "otwarty na górze" na swój sposób, bo to czy ktoś uważa, że krawędź skręca ostro do wewnątrz jest kwestia względną. Ametyst89 nie miałam żadnego z prezentowanych przez Ciebie staników, ale być może problem leży w sztywności pianki??? A powiedz mi co myślisz o maskaradkowym minuecie? Wg ciebie jest to stanik otwarty u góry czy nie?

    Dodaj komentarz»
  • ametyst89
    ametyst89 · 30-11-09 17:28 · do góry^

    "otwartość o góry związana jest z wyprofilowaniem krawędzi miseczki"

    Otóż to :)

    Dodaj komentarz»
  • ametyst89
    ametyst89 · 30-11-09 17:31 · do góry^

    4kopyta nie sądzę, żeby była to kwestia sztywności pianki, bo miałam możliwość porównania Effuniaków z różnych dostaw, a co za tym idzie - ich profili miseczek. Natalie jest mniej więcej tak sztywna jak Effuniaki z późniejszych dostaw, a nie tnie mi biustu. O Minuecie się nie wypowiem, bo nie mierzyłam niestety :/

    Mam natomiast zagwozdkę, bo potrzebuję _straplessa_, który nie urżnie mi piersi ;)

    Dodaj komentarz»
  • sellenka
    sellenka · 30-11-09 17:40 · do góry^

    wtrącę 3 grosze.

    dla mnie tez otwartość stanika jest związana z wyprofilowaniem krawędzi miseczki. annalise maskaradkowa jest dla mnie mega "nie otwarty". wręcz jak go przymierzyłam to się zastanawiałam dla kogo to jest - okazuje się że na balkonetce są dziewczyny na których leży bardzo dobrze.

    ciekawa jestem waszej opinii o arabelce? bo w dobrym rozmiarze to mi tnie piersi że aż niemiło, wzięcie miski o 2 numery większej spowodowało że nie wbijała się nigdzie, ale zrobił się z niej fullcup.

    ametyst89 - próbowałaś Hestii? w chwili desperacji (aby dopasować do sukienki druhny) kupiłam i na pewno mi się nie wbija. Leży jak leży, ale może być.

    Dodaj komentarz»
  • 4kopyta
    4kopyta · 30-11-09 18:24 · do góry^

    Sellenko dla mnie arabella nie jest stanikiem otwartym u góry , ale pewnie zdania w tej kwestii znowu będą podzielone.
    AmetysJa z kolei minueta mierzyłam i zdecydowanie daleko mu do otwartego u góry. Choć miałam wielką ochotę na niego i nigdzie nie ciął mi piersi sama babeczka w sklepie zasugerowała mi właśnie modele otwarte u góry. Co do maskaradkowego annalise jeśli dobrze pamiętam jest formowany termicznie i bardzo sztywny. Choć krojem przypomina modele otwarte od góry tego akurat bym rzeczywiście tak nie nazwała.
    Ava co do Tiffany masz rację.

    Dodaj komentarz»
  • nivalis
    nivalis · 30-11-09 18:26 · do góry^

    4kopyta, to jakie są modele otwarte u góry? rzeczywiście zupełnie inaczej rozumiemy to pojęcie, w jakim sensie annalise krojem przypomina modele otwarte u góry?

    Dodaj komentarz»
  • ametyst89
    ametyst89 · 30-11-09 18:30 · do góry^

    Dla mnie ogólnie cała freya jest "zamknięta" ;)

    Mierzyłam Hestię, ale szczerze mówiąc lepiej wyglądałam w bawełnianej opasce, którą czasem noszę na biuście w domu. Jestem wąskofiszbinowcem i Hestia nie dość, że mnie przypłaszczała to jeszcze strasznie rozstawiała na boki :(
    Idzie do mnie jeden strapless, zobaczę jak to będzie :)

    A Minuet mi się nawet podoba, jak podreperuję budżet to wybiorę się do dopasowanej, dawno nie byłam :) Tylko na razie moje konto przeżywa ciągły spadek ;)

    Dodaj komentarz»
  • 4kopyta
    4kopyta · 30-11-09 20:24 · do góry^

    Ametyst89 a freya mimi padded? Moim zdaniem jest otwarta. Nivilis wyżej pisałam, co rozumiem pod pojeciem otwarte u góry. Spojrzałam teraz na annalise nie wiem czemu wydawało mi się, że jest formowana termicznie. Może ze wzgledu na jej sztywność i te charakterystyczne "miseczki".

    Dodaj komentarz»
  • ametyst89
    ametyst89 · 01-12-09 07:49 · do góry^

    Freya Mimi padded rzuciła mi się w oczy jako szerokofiszbinowa, więc nie poświęcałam jej nawet na tyle uwagi by ją zmierzyć :D
    Na dniach będę próbować czegoś polskiego :>

    Dodaj komentarz»
  • Ava
    Ava · 01-12-09 17:39 · do góry^

    Pozwolę sobie oftopicznie zauważyć, że bardzo mnie ta dyskusja zainspirowała do przemyśleń, powstała więc notka na ten temat na blogu. Informuję w tym miejscu, żeby potem nikt nie poczuł się urażony, że obgaduję go za plecami czy cuś ;)))
    http://www.biuperfekcja.pl/2009/12/ot...

    Dodaj komentarz»

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodawać komentarze.