Recenzujemy staniki, bo wiemy, że dobrze dobrane czynią cuda!

nie znam zwykły 85b

Producent
nie znam
Model
zwykły
Rozmiar z metki
85b
Rozciągliwość obwodu
W spoczynku: nie podano
Po naciągnięciu: nie podano
Kolor
niebieski
Rodzaj
balkonetka
Noszony przez właścicielkę?
tak
Ogólna ocena
3
Recenzja

a tu nawet 85 mam, nie wiedziałam;p

Komentarze: 34 / Dodaj komentarz »

  • Anydalla
    Anydalla · 11-03-13 10:25 · do góry^

    Tu z miską trochę lepiej, ale widać, że obwód pod pachami odstaje. Pewnie z tyłu masz niezłego banana na łopatkach.;p
    Wiesz, że 85B jest o miseczkę większe od 80B?

    Dodaj komentarz»
  • Patrycja4411
    Patrycja4411 · 11-03-13 10:46 · do góry^

    heh ja tak nie zwracałam uwagi na to dopóki teraz tą gorsenię chcę sobie dopasować :) nie wiedziałam :) no banana na tyle mam niezłego, postaram się zrobić dokładniejsze wymiary :)

    Dodaj komentarz»
  • AleksandraLM
    AleksandraLM · 11-03-13 10:50 · do góry^

    hmmm... ale skad pomysl zeby kupowac 85? przeciez ty szczuplo wygladasz?

    I podaj wymiary do profilu...

    Dodaj komentarz»
  • Patrycja4411
    Patrycja4411 · 11-03-13 11:17 · do góry^

    już sama nie pamiętam, już trochę go mam, wczesniej byłam trochę grubsza to może dlatego, nie pamiętam, podam podam.

    Dodaj komentarz»
  • skarpetta
    skarpetta · 11-03-13 13:35 · do góry^

    AleksandraLM, może dlatego, że nie wiedziała, iż liczba w rozmiarze to obwód podbiuścia ;) ja kiedyś myślałam, że to "rozmiar miski" :P

    Dodaj komentarz»
  • Donegal
    Donegal · 11-03-13 14:05 · do góry^

    Też tak kiedyś myślałam :) Że miseczki to ABCD, 70B to małe B a 80B to średnie/duże B, dochodzi to tak do 90B i dalej leci od 70C - małe C :D

    Dodaj komentarz»
  • Anydalla
    Anydalla · 11-03-13 15:11 · do góry^

    Ja kiedyś nawet nie wiedziałam, że istnieją obwody 70;p Dlatego kupowałam 75C, bo przecież mniejszych obwodów nie ma, a miseczka D to już na duże piersi, a ja nie mam dużych, więc biorę C.;p Jaki człowiek był głupi;))))

    Dodaj komentarz»
  • Donegal
    Donegal · 11-03-13 20:34 · do góry^

    Nie no ja miałam nawet jeden stanik 70B, resztę 75B a koleżanka, która miała troszeczkę większy biust ale była tej samej budowy nosiła 80-85B, bo przecież tez ma B, tylko większe niż ja :)

    Dodaj komentarz»
  • austenlady
    austenlady · 11-03-13 23:21 · do góry^

    Tu wygląda to najlepiej ze wszystkich trzech wrzutek, choć przydałyby się jeszcze zdjęcia z półprofilu i profilu. Zakładając, że ta miseczka jest dobra, przeliczamy: 85B = 80C = 75D = 70E w polskiej rozmiarówce, lub 70DD/32DD w brytyjskiej :)
    Donegal, umarłam czytając o małym/dużym B ;]

    Dodaj komentarz»
  • Patrycja4411
    Patrycja4411 · 12-03-13 15:41 · do góry^

    dziewczyny dałam już swoje najbardziej przybliżone wymiary w profilu :) jednak na wydechu scisło mam 69 cm. ;p

    Dodaj komentarz»
  • sn
    sn · 12-03-13 16:26 · do góry^

    Szukaj w takim razie obwodów 65, może jakiś 65D na przykład, dziewczyny obyte w tych okolicach rozmiarowych pewnie lepiej doradzą. Niewykluczone, że trafi się czasem jakaś 70-tka, wszystko zależy od danego egzemplarza.

    Dodaj komentarz»
  • Anydalla
    Anydalla · 12-03-13 16:43 · do góry^

    Mnie się wydaje, że przy tak pełnym biuście 65d to może być za mało (moja koleżanka nosi tę miseczkę na wymiary 72/82) - lepiej 30DD/65DD (z brytyjskich). Brytyjskie 30DD to odpowiednik polskiego 65E.
    Z Panache Cleo (w miarę tanie) na łatwiejszą przesiadkę mogłabyś spokojnie próbować 70D albo właśnie 65DD. Niewykluczone, że skończy się na misce jeszcze o oczko większej (czyli 65e albo 70dd), ale to zobaczymy po pierwszych przymiarkach nowego rozmiaru, czy to już będzie to, czy jeszcze za mało.:)

    Dodaj komentarz»
  • Anydalla
    Anydalla · 12-03-13 16:44 · do góry^

    Jak będziesz miała jakiś model na oku, to wrzuć link, doradzimy, czy się opłaca zamawiać i jaki rozmiar z tego modelu;)

    Dodaj komentarz»
  • Patrycja4411
    Patrycja4411 · 12-03-13 21:08 · do góry^

    o tą gorsenię koktajlowy mi chodzi :) potrzebuje jej do body z asosa z głębokim dekoltem, tzn. część dekoltu jest w siateczce, ale widać co jest pod spodem, ale myślę że ten koktajlowy się sprawdzi :) tylko ten rozmiarr...

    Dodaj komentarz»
  • Patrycja4411
    Patrycja4411 · 13-03-13 15:51 · do góry^

    http://www.ceneo.pl/14001083#tab=clic... dziewczyny o ten mi chodzi

    Dodaj komentarz»
  • qamilka
    qamilka · 13-03-13 17:26 · do góry^

    ten lezy najlepiej ale obwod chula ;)
    co do tego koktajlowego to maja bardzo okrojona rozmiarowke... ja bym brala 70d stamtad ale jesli bedzie rozciagliwy moze nie trzymac biustu lub miska nie wiem jak w gorsenii wypada rozmiarowo

    Dodaj komentarz»
  • Patrycja4411
    Patrycja4411 · 13-03-13 19:43 · do góry^

    dziewczyny pomóżcieeeeeeeeeeee

    Dodaj komentarz»
  • kocica
    kocica · 13-03-13 20:24 · do góry^

    Jak dziewczyny mają pomóc, jak nie znają zbytnio tej firmy i modelu ;) Na balkonetce raczej lepszym markom się hołduje... Ja podejrzewam, że nie załapiesz się na rozmiarówkę, przeczytaj opinie tutaj: http://www.ceneo.pl/;01514001083-10;0... - dużo kobiet pisze, że miski wypadają małe, a biustonosz jest niewygodny i niestabilny. Ja bym nie kupowała, rozumiem, że pod body potrzebujesz, ale może już lepiej zamiast tego kupić taki silikonowy przyklejany biustonosz... Niektóre dziewczyny o takich pisały i podobno nie tak źle się sprawdzały... Wydaje mi się, że z tego nie będziesz zadowolona.

    Dodaj komentarz»
  • Patrycja4411
    Patrycja4411 · 13-03-13 20:30 · do góry^

    http://allegro.pl/asos-czarne-sexy-bo... chodzi mi o te body, moze dziewczyny co sie bardziej znają odemnie maja jakiś pomyśł czym wyeksponować biust jedncześnie z tym, żeby stanik nie był widoczny...

    Dodaj komentarz»
  • kocica
    kocica · 13-03-13 20:38 · do góry^

    ale w tej gorsenii i tak będzie Ci widać ramiączka ;) co z tego, że z przodu ukryjesz stanik, skoro ramiączek nie schowasz. tak czy siak będzie to źle wyglądać. spróbuj z takim silikonowym https://www.google.pl/search?q=biusto... weź największą miseczkę, jaka będzie dostępna.

    Dodaj komentarz»
  • Anydalla
    Anydalla · 13-03-13 20:47 · do góry^

    Albo stanik silikonowy Un-bra rozmiar D (bo taki jest największy), albo naklejki podnoszące biust, albo Wonderbra Ultimate dałby radę pod spód.;) Ultimate w rozmiarze UK 32d, czyli eur 70e
    Ewentualnie Effuniak strapless (rozmiar wyliczysz z kalkulatora na stronie)
    http://www.ewa-michalak.pl/product-po... - też ma szansę się schować, jest mniej zabudowany niż Wonderbra. Kolor cielisty będzie najmniej widoczny. Koronkę najwyżej odprujesz. Body przykleisz do stanika za pomocą taśmy dwustronnej i załatwione.
    A na pewno te dwa modele będą o niebo lepsze niż Gorsenia, która bez ramiączek się nie utrzyma.

    Dodaj komentarz»
  • Anydalla
    Anydalla · 13-03-13 20:48 · do góry^

    *... UK 32d, czyli eur 70d, ew. może UK 32dd/eur 70e - ja bym obstawiała któryś z tych dwóch przy Twoim biuście.

    Dodaj komentarz»
  • Anydalla
    Anydalla · 13-03-13 20:53 · do góry^

    O, wiem! Jeszcze Gossard Retrolution longline może być OK, tylko nie wiem, czy ma odpinane ramiączka i czy można dopiąć przezroczyste.
    Też w okolicach 32d, ten model: http://www.karoline.pl/product-pol-64...
    To jest miniona kolekcja, powinny być wyprzedaże.

    Dodaj komentarz»
  • Patrycja4411
    Patrycja4411 · 13-03-13 21:20 · do góry^

    w gorsenii też są odpinane ramiączka

    Dodaj komentarz»
  • Patrycja4411
    Patrycja4411 · 13-03-13 21:22 · do góry^

    no muszę popatrzeć te staniczki co mi tu proponujecie, ale się napaliłam na tę gorsenię :(

    Dodaj komentarz»
  • qamilka
    qamilka · 13-03-13 21:27 · do góry^

    dziewczyny,maja racje ultimate straples lub jegovkolega podobny do tej gorsenii, czy ten gossard lub podobny do gorsenistanik z hm (dziewczyny wrzucamy wale w malych rozmiarach) ma sznse dobrze lezec bo ta gorsebia moze byc lipa

    Dodaj komentarz»
  • qamilka
    qamilka · 13-03-13 21:37 · do góry^

    o np taki wonderba http://m.asos.com/mt/www.asos.com/Won...

    a ramiaczka to nie problem przerobi soe na odpinane w 5 minut.

    Dodaj komentarz»
  • qamilka
    qamilka · 13-03-13 21:44 · do góry^
    Dodaj komentarz»
  • Patrycja4411
    Patrycja4411 · 14-03-13 10:53 · do góry^

    no ten hm niezły, jest jakaś stronka gdzie można go kupić i ewentualnie jaki rozmiar na mnie, bo ja jestem zielona ;/

    Dodaj komentarz»
  • migotka
    migotka · 15-03-13 11:24 · do góry^

    Gorsenia nie utrzyma się bez ramiączek, nawet nie masz co próbować.

    Dodaj komentarz»
  • Patrycja4411
    Patrycja4411 · 15-03-13 16:13 · do góry^

    najwyżej bezbarwne przyczepię, dziewczyny co się znają - jaki rozmiar tej gorsenii dla mnie?

    Dodaj komentarz»
  • qamilka
    qamilka · 15-03-13 20:26 · do góry^

    ja juz mowilam ze conajwyzej stawialabym na 70d ale nie masz gwarancji ze bedzie za maly, za luzny czy nie bedzie trzymal biustu bo moze byc to poprostu nieuswiadomiony kroj

    Dodaj komentarz»
  • Patrycja4411
    Patrycja4411 · 16-03-13 09:17 · do góry^

    a z tego ASOS jaki rozmiiar dla mnie?

    Dodaj komentarz»
  • Patrycja4411
    Patrycja4411 · 16-03-13 09:23 · do góry^

    Wonderbra Ultimate tzn. tego

    Dodaj komentarz»

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodawać komentarze.