Sign Up

Sign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.

Sign In

Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.

Forget Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

You must login to ask question.

Za koszt zwrotu przesyłki płaci e-sklep, nie kupujący

Oceń pytanie

Co prawda dziewczyny zaczęły pisać już o nowym pomyśle – kąciku prawnym, ale od siebie chcę dorzucić artykuł o kosztach przesyłki i zwrotach pieniędzy.
http://www.rp.pl/artykul/4,699233.html
Zatem problem mój i myślę, że wielu osób, które nie lubią tracić pieniędzy na tak koszmarną instytucję, jaką jest Poczta Polska się rozwiązał.
Czyli kupujemy stanik, płacimy za niego i przesyłkę, a gdy nie pasuje – odsyłamy i dostajemy zwrot za przedmiot i koszt zwrotnej przesyłki, dzięki czemu nie płacimy PP osobiście dwa razy.

Widziałam już podobny artykuł wcześniej na Wykopie, ale z mniej rzetelnego źródła. Myślę, że przyda się właśnie w tym dziale, a nie w „Głębszych…”.

Napisz Odpowiedź Teraz!

Napisz Odpowiedź Teraz!